Oden, Oogie Boogie & Mazarinen

Vill börja med att berätta att mitt armband som jag beställde ifrån cocoo.se har kommit nu!
Är verkligen jättenöjd! Love it!

Sen tänkte jag ha lite bildvisning från musbrödernas äventyr. De var så sjukt söta, och jag blev bara mer och mer kär i dem. Att vissa inte gillar möss har jag riktigt svårt att förstå ibland.


Busungarna ute och kollar runt



Oogie Boogie

Oden

Inte bara jag som är intresserad av New Moon.

Oden

Oogie hittade en vindruva att smaska på...

Oogie blev trött, så sötnosen gick och la sig jämte min mazarin i "mazarin-asken"! <3

Han var riktigt trött, och här sover han djupt!

Under tiden försökte Oden sova här, men jag väckte honom med blixten.

Så då joinade han Oogie o mazarinen.

Trion, mazarinen i bakgrunden



Så det slutade med att de båda låg o sov bredvid min mazarin.....i 5 timmar!

Nyvakna...

Kommentarer
Postat av: Nikolina

heej! Ja det stämmer har fortfarande bara ett.. men det funkar ju det också..



Haha.. vilka busiga små möss :):) <3

2009-05-20 @ 20:34:56
URL: http://anilokin.blogg.se/
Postat av: LOIS

Guuud vad söta de är i mazarinasken!!<3

2009-05-22 @ 11:04:20
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0