Valborg

Eftersom jag var så trött när jag kom hem igår, så blir det till att skriva om gårdagen idag istället.

Jag, Hanna & Annie hade alltså picknick på en lekplats. Det var sjukt rolig. hanna hade köpt maten och gjort det jätte fint och mysigt! Värsta picknick korgen med sig. ^^
Vi kidnappade en bänk och dukade upp maten så fint så fint. Rostbiff, potatissallad, kex, ost, vindruvor och även lite gurka som dekoratyr (vilket jag åt upp, då jag är en gurkoman). Mums!

  

Efter maten dukade vi undan och satt och pratade en bra stund. Hanna gick hem och lämnade det som vi inte behövde och sen kom hon tillbaka med jacka, eftersom det var väldigt mycket kallare än vad det varit under resten av dagen, om vi säger så.

  Hannas min på 2:a bilden är oslagbar. ;)

Sen fick vi för oss att vi skulle grilla marshmallows. Annie hade med sig en engångsgrill. Det stod på förpackningen att man skulle ställa grillen på brandsäkert underlag. Så vi ställde den på träbänken...
Det var inte fören efter vi tänt på som vi insåg vad det hade stått på förpackningen.

           Klicka på bilderna för att se dem i större format.

Sen gick vi hem till Annie och spelade lite Buzz!


Sen ringde hannas syrra och ville ha skjuts, så vi åkte och hämtade henne. Fast först cirkulerade vi runt lite och skulle leta rätt på stället där hon var. :)
Sen körde vi henne in till Arlöv, sen åkte vi tillbaka till Annie och fortsatte att spela. :)
Sen vid halv 1 var det en trött Emelie som vandrade hem igen och kollade på tv och läste lite. ^^

Kommentarer
Postat av: anniooo

tack för en über trevlig kväll mina damer <3

2009-05-07 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0