091105

Är helt slut, kom precis hem.
Har inte ätit sen frukost, men vill inte äta nu för Lollos klasskamrat Erica kanske skulle komma hit och laga mat. Så då vill jag ju inte vara mätt.
Hade en lång föreläsning idag om miljön och olika effekter som den utsätts för. Efter föreläsningen följde jag med Emmelie och kollade på 3 lägenheter på Nyhem. Igår fick jag 2 postavi, så efter jag lämnat av henne vid bussen så stack jag till ICA Maxi och hämtade ut mina grejer och sen handlade jag lite snabbt.
När jag kom ut ifrån affären var det helt kolsvart ute, jag som inte har några lampor på cykeln, typiskt!
Men jag cyklade hem, tog lite tid eftersom jag knappt såg något och jag skulle förbi 3 trafikljus.
Men nu är jag hemma igen och väntar bara på att Lollo ska komma hem ifrån träningen så att jag vet om jag ska äta nu eller senare. :)


Sofie och sanne satt och disskuterade självmord med en pannväsare på lektionen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0