091123

Idag har varit en jobbig dag kan jag lova. Det kändes som om tiden stod stilla i skolan...allt bara segade sig fram, tiden gick ju aldrig. Och det var bara babbel efter babbel.
Men tillslut så var då skolan slut, gick och hämtade ut min tenta, snackade om praktikplats och sen gick jag och Emmelie och handlade. Jäklar vad vi handlade. Jag skulle ha mjölk, bröd, grönsaker och frukt till marsvinen.
Jag kom hem med mjölk, piggelin, fläsk, potatis, julmust, sockerkaka, snacks, risifrutti, grönsaker och en korg med päron. Jag har säkert glömt bort något. Det roliga var att jag köpte en massa, men inget bröd. Men jag kom på att jag hade lite kvar i frysen, så jag äter upp det först istället.

Jag hade då planerat att käka fläsk, potatis och gräddsås. Men nu är jag inte hungrig längre, och inte heller sugen på att äta något. Så det får bli en annan dag, man vill ju inte slösa bort sin älsklingsrätt, när man inte är tillräckligt sugen liksom. Så det får bli pasta idag istället.

Dagens höjd punkt:
Jag ringde Helena och pratade med henne. Och ska ringa henne sen vid halv 9 igen. Ser redan fram emot det! Hon kan verkligen få mig att må bra och att le bara genom att prata i telefon.
Vill ha henne närmare. Men förhoppningsvis så ska vi ses efter jul eller nyår.

Dagens nej nej:
Har varit dödstrött och på dåligt humör hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0