Den bästa presenten och bra filmer

Inatt sov jag hos Hanna och det var riktigt nice!
Hon lagade underbart god mat och efterrätt, och vi kollade på tv. Såg en film som heter Sleepers, som var riktigt bra. Sen kollade vi på tv när vi lagt oss för att sova med. Och då var det en film med Winona Ryder & Angelina Jolie, som handlade om kvinnor på ett mentalsjukhus. Verkligen sjukt bra och fängslande film. Det ända jag hade lite problem med var att Angelina var blond och var så blek att hon såg halvdöd ut genom hela filmen. Fast de spelade jäkligt bra alla som var med!
Sen fick jag min födelsedagspresent av Hanna också och snacka om att jag flippade ut...:P Blev jätteglad!
Fick nämligen 4:e & 5:e säsongen av Xena. Så nu har jag hela serien! Är så lycklig, snacka om att jag ska ha maraton när jag kommer tillbaka till Halmstad och inte har så mycket i skolan! :D

Ikväll ska vi på bio och kolla på Luftslottet som sprängdes!

Men nu ska jag plugga och spela lite AoE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0