...

Är hemma igen, fika var väldigt god! Mums!
Sitter ensam i lägenheten (lollo är och tränar) och lyssnar på Islands in the stream och gungar med till takten. Sen sitter jag och småskrattar då jag tänker på när en serie som heter The Life and Times of Vivienne Vyle, där de i sista avsnittet av säsong 1 använde denna låten, hihi... Skrattar alltid när jag tänker på det.

Hade tänkt att plugga, men då Emmelie i klassen sa att det inte är säkert att man får det ämne man vill ha eftersom de inte ville att man skulle ha samma, så känner jag mig inte så inspirerad att fortsätta på mitt arbete...tänk så får jag inte ens använda det jag redan skrivit utan måste börja på något nytt...*suck* snacka om att jag blir förbannad då! Det sa de nämligen ingenting om när uppgiften delades ut. Jag har ju redan börjat och letat fram en massa fakta...grr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0