Min 21 års dag!

Jaha så var man då 21 år gammal.
Det känns ju lite underligt faktiskt. Jag känner mig inte ett dugg äldre, och 21 år ett ganska konstigt tal tycker jag...:P
Jag har fått paket och nu sitter jag och dricker kaffe, medan mamma och Nikki håller på och bakar åt mig nere i köket! Härligt!
Jag sov hos Hanna inatt, och när jag vaknade i morse hade jag fått både ett argt SMS och röstmeddelande ifrån Nikki.
Som löd ungefär såhär:
"Du ska ju ligga i din säng när jag kommer för att överraska dig, din dummis! Nu får du inte dina paket... HEJDÅ!"

Fast sen när jag kom hem igen så kröp jag ner i sängen så att hon fick lov att sjunga för mig och ge mig mina paket! :P

Än så länge har jag fått:

  • 4:e & 5:e säsongen av Xena (Hanna)
  • Blått nagellack (Nikki)
  • SkullCandy hörlurar (Mamma)
  • Ett MedMera-kort (Mamma)
  • Potatissticka (Mamma)
  • Recept på en massa pastarätter (Mamma)
  • Helt Hysteriskt - Last Shout (Mamma & Nikki)
  • Skittles!! (Mamma & Nikki)
  • French & Saunders-boxen med alla 6 säsongerna! :D (Pappa & Nikki)
  • Pengar av Mormor till min Spanien-resa!

  • Kommentarer
    Postat av: hanna

    ett medmera kort.. haha, ja vi börjar bli gamla nu..

    2009-11-29 @ 20:19:00

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0