091102 - update

Idag var jag och mös hos Musse, mysigt säger jag bara.
Nu sitter jag här ensam igen. Lollo sover borta och Sanne har gått upp till sig för att sova.
Sitter här i mina egna tankar, och vet inte riktigt vad jag tycker om det. De brukar alltid ta med mig någonstans där jag inte vill vara.
Som tur är har jag Angela som räddar mig.
Tack min vän!

Varför är det så att den jag vill prata med är den som är längst borta?
Och varför är det så att när hon föreslår att jag ska flytta upp till henne i Stockholm, så känns det så lockande?
Men jag skulle aldrig klara av att vara så långt borta ifrån Hanna, även om jag redan är det.
Fast Stockholm känns nu väldigt lockande, ha Angela att prata och skoja med hela dagarna...


Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0