Överraskning

Då var man tillbaka i Halmstad då. :)
När jag kom hem igår möttes jag av en mörk lägenhet, i ögonvrån såg jag en figur som snabbt kutade förbi. Och strax därpå hörde jag någon fnittra i köket. Jag tände lampan, och vad händer?
Jo, Lollo, Sanne & Sofie kommer fram och sjunger för mig med en tårta i handen!
Tänk att en sådan grej kan få hela dagen att bli perfekt.
Sen satt vi alla 4 i vardagsrummet och åt morotstårta och pratade. Sen öppnade jag även mina fina paket som jag fått!

Av Lollo fick jag två jättefina armband som jag gillar skarpt!
Sofie gav mig Paramore's skiva RIOT! (som är min favorit av deras skivor)
Och av Sanne fick jag ett blått och ett lila nagellack + ett grymt Absolutely Fabolous-kort (ni vet ett sånt som låter när man öppnar det)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0