Pluggdag

Så nu har jag läst klart i Miljöeffekt boken i alla fall. Bara kemiboken att hugga in på!
Sen SKA jag ta mig i kragen och börja på mitt arbete! Kom igen Emelie, you can do it!!

Har ändrat min tid hos optikern så jag ska inte ner till Skåne fören tisdagen den 17 november.

Sen insåg jag att det kanske vore smart av mig att räkna ut hur mycket jag behöver spara inför sommaren, eftersom jag ska till Spanien. Så måste ha pengar till resan, augusti¨-hyran på lägenheten, pengar att leva för i Spanien, pengar att leva för under sommaren. Snacka om att jag höll på att ramla av stolen när jag insåg att det var ganska mycket pengar det handlade om. Nu kan man ju fråga sig varöfr jag inte tänkte på det redan från början och sparade mer. Det gjorde jag, men insåg nog inte hur mycket pengar det handlade om och trodde därför att det var rätt lugnt och att jag skulle klara det.
Ska bli spännande och se hur bra det går. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0