Face to face out in the heat

Vädret är ju inte så jätteroligt idag om vi säger så. Det regnar visserligen inte...än så länge! Men det är mulet och grått utanför mitt fönster. Klockan ett ska jag ta tåget in till Lund och sen ska Sanne och jag åka ut till Nova och kolla på skor och lite sådana viktiga saker...;)
Klockan tre ska jag vara hos optikern, och sen har jag planer på att åka med mamma hem igen. :) OM jag hinner ska jag även passa på att fixa mammas julklapp när jag ändå är iväg.

Nu ska jag dränka mig i Anastacias ljuvliga musik medan jag petar in linserna och borstar håret. Sen ska jag läsa lite kemi (väldigt lite och snabbt) och sen traska iväg mot tåget. :)

Hoppas att alla ni där ute får en trevlig onsdag!

Chipp!



Kommentarer
Postat av: Joakim

Ok..ja visste faktiskt inte att du har linser.. :S :p

2009-11-19 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0