Min dag 091109

Idag har det hänt en hel del.
Haft min första kemilektion, hängde med på det mesta eftersom jag redan läst Kemi A. Men det var några saker som var nya som jag hade lite problem med att förstå vad läraren menade.
Efter skolan stack jag och handlade ingredienser till mitt lilla bakprojekt.
Det blev Havreflarn, smeten var lätt att göra och gick jättesnabbt. Resten däremot...haha
Smeten flöt ut så de blev jättestora och fastnade i varandra. Men resultatet blev gott i alla fall, så man ska väl inte klaga för mycket. :P
Efter bakandet så blev det lite plugg-dags. Har inte pluggat så jättemycket, men lite i alla fall.
Sen var jag ju tvungen att pausa lite för att kunna lägga lite på pusslet.
Idag hade vi tvätt-tid så vi har tvättat mellan 6-9 och har nu vikt ihop all tvätt.
Klockan 8 så var det Ullared på tv, så det kollade jag och min fina sambo på. Lite småroligt faktiskt...:D
Nu har jag petat ut linserna och hade faktiskt tänkt att ta mig ett bad.
Förra gången slutade ju inte så lyckligt då jag mådde så illa att jag var tvungen att gå upp igen, men nu är det dags för ett nytt försök känner jag. Meddelar sen hur det gick...;P


Kakorna var goooda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0