Mina fina människor

Jag har fått brev ifrån Helena, blev så sjukt glad!
Blev visserligen ledsen av att läsa brevet, för är det någon som har ett helvete, så är det hon. Men hon tappar aldrig modet och har alltid ett leende på läpparna. Finare syssling får man leta efter!

Blev precis överraskad.
Det ringde på dörren och när jag gick ner för att öppna, gissa om jag blev chockad!
Där utanför i mörkret stod Sara! Så jävla härligt att få träffa dig gumman! Precis vad jag behövde idag!!
Är det något (förutom Anastacia) som hjälper när man mår dåligt så är det vänner! Och extra stor verkan har de om man inte sett dem på ett tag, för då blir man ju överlycklig!! :D

Så nu mår jag lite bättre än innan och allt har jag andra att tacka för!

Nu fattas bara att få träffa Hanna som har varit sjuk efter vaccinering av svininfluensan.
Snacka om att jag har haft abstinens efter min snäcka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0