Nu är det lördag igen oh nu är det lördag igen...

Jaha, så var det då Lördag igen. Alltid skönt att vara ledig och göra det som man inte hunnit med under veckan.
Dagen har mest spenderats åt att lyssna på musik och jobbat på mitt arbete. Även planerat morgondagen lite med Sonia i klassen, nice med nya bekantskaper! :D
Det jag egentligen behöver göra idag är att gå och duscha...men av någon anledning har jag bara skjutit upp det. Men OM någon skulle komma och hälsa på så vill jag nog inte så gärna öppna dörren utan att ha duschat. Inte för att jag är äcklig, men man vill ju vara så snygg som möjligt om drömprinsen skulle råka ringa på...haha!!

Idag tänker jag anstränga mig och jobba på min uppsats och kanske kolla lite på Sunes Jul, för att pausa menar jag (A).

Hoppas att ni alla har det bra, och att er lördag/helg blir mysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0