Skola, plugg och laboration...

Imorse försökte jag underhålla mig med lite plugg innan det var dags att sticka till skolan för att ha Kemi labb. Kung Caspian var uttråkad, så han fick komma ut och hjälpa mig.



Jag planerar att utbilda honom till Kemist, så att jag sen kan fråga honom om saker i kemin när jag själv inte fattar något. Lollo tyckte också att det lät som en bra idé. Så det är lika bra att han börjar med att undersöka boken, så att han vet vad det handlar om menar jag...:P

Efter mitt sega försök till att plugga så cyklade jag till skolan och utförde lite experiment, vet inte riktigt om jag tyckte att det var lönt, eftersom att jag vet lika lite nu som jag gjorde innan lektionen...
Är det inte meningen att man ska lära sig något när det är labb?

Nu ska jag försöka att ta mig i kragen (som vi alla vet att jag inte kan) och fortsätta att plugga...
Usch vad tråkigt, somnar bara jag tänker på det...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0