Somebody told me you were not coming home

Idag är jag ledig.
Förmiddagen har gått åt till att läsa ikapp i Kemin, och att aktivera mitt nya kort och "dosa".
Lite post och ärenden som försvunnit från mitt skrivbord i alla fall. :)
Har precis duschat och nu ska snart Sanne, jag och Sofie sticka och fika. Ska bli gott med en fika, men är inte riktigt social idag. Somnade på ett dåligt vis igårkväll och vaknade upp på samma humör. Idag är inte min dag helt enkelt.
Men jag får väl anstränga mig lite...liiite...;)
Tänkte sticka inom Rusta efter fikan och bara glo lite. Vet inte varför, men har varit väldigt sugen på att kolla på Rusta på senaste tiden. Kanske för att jag alltid var där när jag var liten eftersom det var den närmaste affären i Åkarp och där jag bodde. Var alltid där med Esthon, och efter varje tur så tog vi alltid en korv efterråt. Det fanns nämligen en korvvagn precis utanför. Det var vårat dags nöje. :)
Saknar de dagarna när livet var så enkelt att allt som betydde något var att gå i skolan på dagarna, umgås med vänner efteråt, och sen sticka till Rusta för att köpa billiga saker i skitkvalité. :)

Usch, jag vill bara gå och lägga mig igen och ligga i min säng, i min egen värld och bara se hur tiden går förbi...




Somebody told me you were not coming home,
the words suspended in time, and the air suddenly went cold,
the sun is still shining, but everything feels like rain
and if I had one wish, it would be to see you again.

Nothings fair, when we lose,
without a moment to say good bye.

How come the world won't stop spinning now that your gone?
I know every end has beginnings,
but this ones so wrong, so wrong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0