Dagens citat

Nu har jag och lollo precis ätit rödbetor! Kokta, med ingenting till.
Det var faktiskt mycket godare än vad man tror. Mums!

Dagens citat, är faktiskt från mig själv.

Jag kommer in i köket och sjunger på "The Rose". När jag sjunger love is lika a hunger, svarar lollo att hon är min hunger.
Då svarar jag (och nu kommer citatet):
Min kärlek för dig, är som 1 kilo potatis!

Hahaha, fasen vad vi skrattade! Var får jag allt ifrån? ;) hihi

Men nu ska jag fortsätta att plugga, vid 9 ska jag upp och kolla på Svenska Hollywood-fruar. :D

Kommentarer
Postat av: Frida

"Min kärlek för dig, är som 1 kilo potatis!"

Haha, underbart citat tycker jag.

2009-10-15 @ 12:30:57
URL: http://nyponkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0