Längtar till november och min babe!

Jag är helt rörd!
Det är få som kan få mig att känna mig så speciell som Angela lyckas med! :)


Angela says:

aaaaaaaaaaaaaaaaa

babe jag är lycklig för att jag fick ett brev ifrån dig!

Har haft två pissdagar du gjorde mig lycklig!"!!!!!!!!!!!!!!!!

tack så mycket! I Love you!!!!!!!!!!!!!

Defeated - Imorgon kommer Kotte och Mamma!!! says:

I Love You Too Babe!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad glad jag blir att du blev glad

Angela says:

Vi ska boka in i November .. första veckan! Kosta vad det vill .. men fan vad vi ska vara tillsammans då!!!!!!!!!

skojar du? Jag grät och grät! Hade haft två skit dagar!!!!

Defeated - Imorgon kommer Kotte och Mamma!!! says:

Ja du och jag babe!!! så jävla underbart!

Angela says:

kan du nästa helg?!

Defeated - Imorgon kommer Kotte och Mamma!!! says:

Jag vet inte om jag kan, eftersom jag egentligen ska ha praktik vecka 43, men har inte hittat ngt. Så jag kaaanske är ledig. Men vet inte än

Angela says:

okej .. hoppas att du kan .. vi delar på kostnader!

kom ihåg det

jag har korridors fest och vill inte ha någon annan vid min sida!


shit vad jag saknar dig min lilla underbara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0