Förmiddag 091015

God förmiddag på er!
Igår skrev jag art-provet och det kändes rätt bra faktiskt, kanske har något fel, men är säker på det mesta. :P
Kom på nu att jag glömde mitt kaffe, kommer strax.
Så tillbaka! Ahhh, vad gottt! :D
Imorgon är det då dags för statistik-duggan, det känns inte riktigt lika bra. Jag tror att jag kan klara det om jag bara pluggar och sätter mig in i det. Men just nu fattar jag ingenting. Får hoppas på det bästa, men det är så tråkigt, att jag inte känner mig motiverad.
Men det måste göras, så finns inget val precis.
Jag sitter på balkongen för att piggna till och vakna, här är bara 5 grader, så det är jävligt kallt om fingrarna när jag skriver...:P
Jag sitter och läser lite snabbt i ett dokument som vi fick från föreläsningen som försvann den 5 oktober.
Men nu är det så jäkla kallt att jag ska gå in och fortsätta att plugga statisktiken...blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0