Förmiddag 091020

Har precis pratat med Sanne i telefon.
Hon var ute och promenerade med dogzen, själv sitter jag nyduschad framför datorn och lyssnar på Stadsrådet & döden, samtidigt som jag håller på med mitt TNA Paper. Det går dock inte så bra, eftersom jag glömt bort typ hälften av vad hon sa att jag skulle ändra. Men men, jag ändrar det som står på pappret jag fått, så får vi se om jag kollar igenom det hela och ändrar något mer innan jag skickar in det för bedömning igen.
Igår snackade jag och Sanne om att åka in och träffas i Lund innan 3 då jag ska till Optikern, men hon var inte i toppform och behövde plugga, så vi tar det en annan gång istället.
Vilket antagligen är lika bra, då har ju även jag mer tid på mig att plugga. Lovely!

Nä, nu ska jag fixa lunch och sen fortsätta plugga!


Kommentarer
Postat av: lollon

Det blir tråkigt att titta på House och HK själv ikväll :(

Jag gick förresten sjäv till Eurostop i mörkret igår, det var JÄKLIGT LÄSKIGT KAN JAG SÄGA!!

2009-10-20 @ 18:41:43
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0