God morgon 091005

God morgon på er!

Nu ligger jag i sängen och väntar på att kaffet ska bli klart snart så att jag får något varmt och uppiggande i magen. :)
Nu låter det faktiskt som om det var klart! Jippi, dags att skutta ut i köket! Marsvinen har ju redan fått sin frukost så de sitter i buren och smaskar för fullt på vitkål.

Var precis och kollade mitt schema och upptäckte att jag har 2 duggor nästa vecka! Shit var kom de ifrån, har jag helt glömt bort! Hoppas på att få reda på vad de handlar om, man har ju lite olika "kategorier" inom varje ämne. Inom TNA är det nog statistik som jag ska ha dugga på tror jag...

Nä, dags för lite rykande hett kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0