Happy Birthday

Idag fyller Guldis 21 år! Grattis på dej gumman!
Vi har varit uppe och sjungit för henne och gett presenter!
Sen fick vi äta glass medan hon öppnade de otroligt fint inslagna packeten (av mig alltså...;))
Hon såg glad ut i alla fall, så jag hoppas hon blev det, hon fick ju nämligen vad hon önskat sig. Av mig & Sanne fick hon bland annat de två första Harry Potter böckerna på engelska (Med rätt omslag!)
Sen gick vi ner igen. jag har precis duschat, klätt på mig och sminkat mig.
Jag ska ju nämligen på föreläsning idag trots att jag är ledig, tur att mamma påminde mig igår!
Det är en föreläsning om hur man ska studera på rätt sätt, vilket jag tycker verkar vara en väldigt bra föreläsning att gå på. Tyvärr så verkar jag ju vara den enda som tycker det, så jag ska gå själv..
Men JAG kommer förhoppningsvis att lära mig lite nya hemligheter, som jag inte ska dela med mig av...(Mohahaha!!)


Födelsedags-barnet Herself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0