Klart och inskickat!

Så, nu är mitt arbete omredigerat och inskickat till läraren. Så skönt att ha det ur världen. Nu kan jag koncentrera mig på Fältbiologin istället.
Har typ 10 sidor kvar att läsa i boken innan allt som ska läsas där är läst. Sen har jag både mina egna och Lollos anteckningar att gå igenom. och slutligen repetera på allt jag läst. Vill ju göra mitt bästa, så att jag slipper att skämmas.

Har pratat med Angela på MSN, aaah dessa härliga konversationer som förgyller min dag.
Det visade sig att hon också ska ner till Skåne på fredag, precis som jag! Så gissa vem jag ska träffa! ;) Även om vi båda har ont om tid så ska vi göra vårt bästa för att ses, åtminstone en liten stund. Sen ska jag även ha mysig filmkväll med Hanna, då vi ska se Under Solen. Vilken för övrigt är min favoritfilm bland de svenska filmerna! Vet inte hur många gånger som jag har sett den, ensam på mitt rum men med ett stort leende på läpparna. Älskar den filmen så jäkla mycket, och det ska bli kul att få dela med sig av sin glädje till min fina snäcka! Som jag saknar sjukt mycket, det är det jobbigaste med att bo i Halmstad, jag saknar alla i Åkarp och runt omkring där...

Nu ska jag ägna mig åt fältbiologin igen, suck vad jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0