Lite allt möjligt 091019

Idag känns det som att jag har pluggat riktigt mycket, men ändå har jag bara gjort klart Kapitel 22 i boken. I och för sig har jag ju även svarat på frågorna men ändå...
Har även börjat att redigera om mitt Paper, men vissa delar var lite tråkiga så jag blev aldrig riktigt klar....DAMN!
Imorgon ska jag in till Lund, ska till en Optiker och kolla synen. Ska ringa Sanne på morgonen så får vi se om vi kanske kan ses inne i Lund, innan 3 och hitta på något. Annars får jag väl klara mig själv. Inga problem, eftersom jag hittar rätt så bra i Lund...;)
Nu på kvällen har jag suttit sen typ 8 och överfört alla ljudböcker mamma har på sin dator till min dator, via USB-minne. Ända problemet var ju att hon hade cirka 20 GB, men USB-minnet tog typ bara 2 GB, så ni kan ju förstå varför det tagit några timmar. Sen var hennes dator ganska slö när det gällde att kopiera filerna till minnet. Min dator var lite snabbare, men det är bara för att den är bäst...;) Haha!
Men nu tror jag faktiskt att jag ska ta mig en liten natta-promenad. Bara för att jag kan!
Screw all you gangsters on Andersberg! I'm out walking in Å-town insteed! Try to shoooot me now! Mohaha...
Okej, kanske ska lugna ner mig lite så att jag inte får igen när jag kommer tillbaka....
Men som sagt, nu ska jag ut och promenera lite, är alldeles för pigg för att gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0