Mitt liv är som en buffe av lyx

Ja idag har det mesta kännts bra, som alltid går det upp och ner men idag har det varit mycket som gått upp!
Jag tog mig ett härligt bad, som inte var vilket bad som helst utan jag skulle prova de nya badstenarna som jag fått av mamma. De är ifrån Partylite och hade doften av Elderflower Springs (vilken jag och mamma älskar eftersom den luktar som morfar, eller hans trädgård rättare sagt) Så nu heter den inte Elderflower Springs längre, utan vi har döpt om den till "Morfar". Är det någon som frågar hur det luktar så svarar vi helt enkelt "som morfar".






Nu sitter jag och dricker gott kaffe ur min nya mugg som jag fått av mamma. Ännu en anledning till att jag älskar min mamma, är det något som kan konsten att skämma bort sin utflyttade dotter, så är det hon!





Nu ska jag fortsätta att plugga efter en härlig paus med Ugly Betty, Desperate Housewives och god mat. Självklart var det en härlig paus med Sanne också, eftersom hon var här och kollade på Ugly betty med mig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0