Morgon 091001

God morgon på er!

Det är riktigt segt att gå upp när det är helt svart ute. Men jag klarade det. Nu är det iof inte mörkt ute längre, men riktigt kallt är det i alla fall!
Idag gäller det att klä på sig ordentligt.
Jag sitter ute på balkongen och hackar tänder, men jag vaknar i alla fall. :D
Idag ska vi ha seminarium om artiklarna som vi fått att läsa, sen är det 3 timmars håla och sen direkt tillbaka till skolan för att disskuttera våra arbeten som vi skickat till varandra.
Jag känner mig inte tillräckligt förberred till något av det..:P
Så fort jag har druckit upp mitt kaffe ska jag gå in och sminka mig och borsta tänderna.

Hoppas att ni har en rolig dag framför er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0