Morgon 091011

I'm up and about.
Paramore's nya skiva spelas högt via Spotify. Har dock inte riktigt kommit in i den. Har lyssnat några gånger, men det är fortfarande RIOT! som är min älskling! <3
Jag satte mig här för att jag skulle börja plugga. Ska först och främst skriva om och redigera färdigt mitt "Paper" som ska skickas in imorgon bitti. När det är klart tänkte jag gå över till fältbiologin och plugga en massa latinska namn, not that much fun om vi säger så.
Hade hoppats på att börja läsa lite i Statistikboken också. Och medan allt detta görs idag ska jag även hinna äta frukost, bada (måste prova mina nya badstenar som jag fick av mamma + att jag är snuskigt smutsig...), städa till marsvinen, mata alla djuren, diska, gosa med Caspian, skriva av Sannes anteckningar och lite sådana småsaker.
Så det är väl lika bra att jag sätter igång, lovar att hålla er uppdaterade under dagen.
Skriver om min fina helg med mamma och Kotte senare när jag har tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0