Plugg hela morgonen, men nu är det dags för paus

Nu har jag hållt på hela morgonen och pluggat. Alltså läst i Biologi-boken. Ändå har jag inte kommit så långt... Har inte ens läst ut kapitel 23 ännu, har några få sidor kvar. Vi ska läsa 22, 23, 24, 25, 26, 52 & 56...
Jag har alltså läst klart det första och snart det andra, av 7 kapitel. Tentan är på Onsdag den 28, så jag har en vecka på mig...
Jag läser alltför långsamt, det går inte mycket snabbare, riktigt frustrerande!
Men nu har jag i alla fall fått en paus, pappa har gett mig i uppdrag att starta och köra lite med min moppe, så att den inte surnar. Tänkte köra en sväng till Lomma och se hur kallt det är vid vattnet, kanske tar jag min bok med mig. Så att jag får chansen att koppla av lite. :)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

plugga på! Åh. Lomma! Kallt i skåne? puss

2009-10-21 @ 14:30:10
URL: http://nikolinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0