Pojkarna i mitt liv

Medan jag satt och skrev in kvitton i min lilla "Ekonomi-bok" så sprang Caspian runt på golvet och busade. Han är så söt, den ända förutom marsvinen som får springa fritt på golvet, eftersom jag vet att han kommer tillbaka när man ropar på honom. Han hade i alla fall skitroligt och sprang in i väskor och plastpåsar, hoppade över sladdar och sprang bakom marsvinens bur. Då och då sprang han ett varv runt mig som satt mitt på golvet.
Efter att han hade varit ute och busat tyckte jag att han och Diablo behövde lite barnmat så jag gav dem det. Caspian var inte så intresserad, men det var Diablo kan jag lova. Han låg och sov, men kände lukten och kom ut och åt.


Hungrig Diablo

Sen var det hans tur att få komma ut och busa lite.




Sen släppte jag ner honom i buren igen för att jag ville ha lite bilder på honom där i också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0