Redovisning om "Inventering med hjälp av rutmetoden"

Imorse var det redovisning som gällde.
Klockan 9 skulle vi vara där och göra oss klara. Jag var INTE pigg på att gå upp i morse vill jag lova. Snoozade typ 40 minuter tills jag slutligen var tvungen att gå upp.
Väl där får jag höra att varken Sanne eller Sofie kan prata (de är sjuka) så jag fick göra redovisningen själv. Fast Sanne stod där framme vid tavla med mig medan jag gjorde det i alla fall, en lite tröst...hihi
Sofie fick feber så hon fick gå hem igen innan vi hann redovisa, hoppas att hon gick hem och vilade så att hon blir frisk snart.
Naturligtvis regnade det när jag skulle ta mig hem...jippi...


Såhär tråkigt tyckte jag att det var när det regnade ute

Fräsch som en rutten banan...eller vad?

Blä för redovisning

Dregg nr 1!

Fast sen blev jag lite gladare

Och sen ville jag ha lite roligare bilder så jag började posa lite

Jag vet inte vad jag gör, men kul hade jag

Blött, och trött. Men jag var glad ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0