She's the one

Idag har bara varit en jäkla skitdag rent ut sagt.
Jag fick punka på cyklen IGEN! Så efter skolan fick jag ju släpa med mig den till cykelhandlaren för att få den lagad. Dumt nog så var det ju bakhjulet och där är massa växlar och nät och skit så jag vågar inte laga det själv. Exakt en vecka efter jag fick punka första gången får jag det igen. Enda skillnaden var att jag fick det kl 2 idag och klockan 1 förra gången.
Resten av dagen har jag pluggat.
Och till slut brast det, det var lite annat inblandat också, men det får bli hemligt. Men till slut pallade jag inte mer utan det slutade med att jag låg på rygg på golvet i vardagsrummet medan tårarna bara rann. Det kändes som världens undergång...typ.
Då kommer Lollo och räddar mig. Vi tar en öl, och har världens diskussion om vad isen gör med ölets skum...
Sen sitter vi i köket och dricker öl och lyssnar på musik.
Sen jäklar får vi fnatt, Lollo målar dit ögon, näsa och mun på sin haka och börjar spela in när hon sjunger upp och ned, så jävla kul!
Sen målar hon dit en gubbe på min haka med och så spelar vi in en film när jag sjunger och hon stämmer in i slutet. Jag tror inte att jag har skrattat så mycket sen jag flyttade hit. Vi låg på golvet båda två och tjöt av skratt! Så himla härligt!!!
Vi döpte Lollos gubbe till Berteroa och min till Incana (Efter latinska namnet på en växt).


Här har ni Incana

Nu ska jag plugga lite till, men bara en stund för jag är väldigt trött efter alla tårarna, ögonen svider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0