Uppdatering om skolan

Medan jag satt och läste till tentan kom jag på att jag inte berättat hur det gick på artduggan!
Jag blev godkänd! Yes!
1 av 3 pågående prov klarat! Det känns så himla skönt! Nu hoppas jag bara på att jag klarade Statistik-duggan med, för då är TNA kursen avklarad! :D
Sen har jag ju Fältbiologi-tenta på onsdag, vilket jag pluggar till nu och har gjort hela veckan. Vet inte alls om jag kommer att klara den, beror helt på vad de ställer för frågor. Vissa saker har jag ju lättare för att lära mig än andra. Men hoppas på det bästa, vilket man måste!
Vill ju inte behöva göra om min allra första tenta...
Kämpa, kämpa, kämpa!
Fast nu ska jag ringa och prata lite med min älskade mormor. Man måste ju pausa lite ibland..;)


Någon som vet vad detta är? Jag vet, eftersom att jag har nycklat den...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0