Vad gör man inte för sina svin?

Haha, vaddå världens bästa rubrik!
Nä, men det är såhär:
Marsvinen behöver lite nya grönsaker så jag ska ta mig till affären och skaffa lite. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att ha glömt bort det när jag kommit halvvägs och kommer istället att komma hem med mazariner eller något HELT annat! ;)
Behöver skaffa ett kuvert också, så det ska jag leta efter. Det har de säkert på Gallerix, man kanske skulle slå 2 flugor i en smäll och köpa ett kort med? Vi får se, vi får se...
Lollo kommer tillbaka ikväll (hon har varit i HBG) så jag ska passa på att njuta av min ensama tid (som hon själv så fint sa det).
När jag kommer hem igen ska jag PLUGGA...eller i alla fall lite.
Alla min plugg-energi har runnit ur mig och just nu känns allt bara piss, men det får gå ändå!

Hej hopp gummi-snopp!


De två hungriga grisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0