090909

Äntligen har jag läst klart i biologi boken för denna veckan i alla fall.
Och igår så läste jag även det kapitlet i statistikboken som vi ska gå igenom imorgon. Så lite beroende på vad vi gör imorgon, så kanske jag kan få njuta av en pluggfri-helg. Men känner jag min tur/otur rätt, så lär inte det bli fallet. haha

Idag var vi ute i Tylösand och håvade, fångade insekter, luktade på blommor och sen artbestämde vi alltihopa!
Det blev en heldag ifrån 1 till 5 och stackars Sanne hade glömt sin tjock-tröja hemma, så då är det väl klart att man ställer upp och lånar ut sin lite så att hon ska slippa frysa.
Det dumma i min fina tanke var ju att jag inte räknade med vad all blåsten skulle göra mot min hals, eftersom jag skuttade runt på stranden i bara linne och kämpade i vinden. Men jag frös inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra, inte fören efter typ en timme i alla fall. Men då var en av lärarna, Claes, snäll och lånade mig sin vindjacka, så allt löste sig tillslut...;)

Och bara för att reta Lollo, som bara har fina saker att säga om C, var jag ju tvungen att ha bildbevis på att jag haft hans jacka på mig. :P

So this one is for you my love!


Oh yeah baby, oh no oh no...

Sanne i min tröja

Sofie, lika charmig som alltid

Min grupp, som bestod av mig, Sanne, Sofie och Mani.

Sanne gapar/gäspar, fri tolkning

Jag vid vattnet, trött men lycklig


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi tycker du skulle bett om att få behålla den.. Den klär dig lika bra som fräknar klär mig ;) Tråkig helg jag kommer ha nu, men du kommer ha det finemang hoppas jag :)

2009-09-10 @ 17:23:55
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0