090926 Eftermiddag

Nu sitter jag på balkongen igen...*suck*
Hur ska jag klara mig när det är vinter och snö ute? Jag kommer säkert sitta här ändå, med datan i en snöhög och och en egen lite igloo som jag bygger åt mig själv...haha!
Jag borde äta frukost och gå och duscha, och sen kanske ge mig ut. Annars kommer jag bara stanna här hela dagen i min ensamhet. Jag känner inte riktigt för det bara, fasta är mitt sätt att kontrollera min sorg. Det hör liksom till. Idag var det ett år sedan jag först började att sluta äta, min aptit försvann helt enkelt. Med så mycket annat.
Idag känns verkligen som en repris av dagen för 1 år sedan. Mitt hjärta är någonstans där jag inte känner av det. Mina tankar flyger iväg och magen strejkar helt!
Allt jag vill är att ligga i min sängen och gråtandes lyssna på Anastacia - How Come The World Won't Stop. Denna låten gick på repris i mitt rum i 2 veckors tid, medan jag bara låg i min säng och grät. Och då överdriver jag inte.

Men Lollo vet vad som måste göras, när jag har druckit upp mitt kaffe och duschat så ska vi sticka till Eurostop och fika. Handla vin och kolla i lite affärer, jag behöver alla "distractions" jag kan få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0