090927

Nu har lollo och jag varit och handlat och håller nu på med maten. Jag har fått äran att krydda potatis-klyftorna...haha!
Lollo är rena mästerkocken och fixar allt med glans!
Hade det inte varit för henne hade det inte blivit mycket mat för min del, har ingen aptit. Precis som jag förutspådde så har gårdagen fört med sig alla de känslor som jag var rädd skulle komma. Vill inte att lollo ska behöva uppleva mig nedstämd, deprimerad och agressivt hungerstrejkande. För jag vet hur jobbig jag är då, en vandrande zombie. Men tyvärr ser det ut som om det är just det hållet jag är påväg mot...

Just nu sitter jag vid köksbordet och läser en av de där artiklarna som ska läsas...tråkigt!!
Ska hjälpa till med maten sen när det finns något att göra. :P
Nä, tillbaka till pluggandet!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0