Allsång med LOIS

Igår hade jag tänkt att gå och lägga mig tidigt, för jag hade varit riktigt trött hela dagen. Men så blev ju självklart inte fallet. Det började med att Lollo satt och pluggade kemi i köket och jag satt på mitt rum och läste igen ett kapitel som jag helt missat att vi gått igenom, i fältbiologin. Vilket betyder den stora feta Biology, med hur mkt text som helst på en sida (på engelska dessutom).
Men som ni kankse misstänker så slutade inte våran kväll där.
Nej den slutade i köket med varsin kopp te i handen och allsång till musiken ifrån Lollos dator. Det började med Micheal Jackson - Heal the world, sen fortsatte det med lite Roxette, men till slut spårade det ut totalt... med BlackJack, lite andra dansband följt av Britney Spears (gamla låtar) och jag vet inte allt...:P

Nä nu är det dags för skolan!

Puss haaaj!


Lollo sover i vårt badkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0