Biologi på morgonkvisten

Vad härligt det faktiskt kan vara att vara helt själv i lägenheten. Visst jag har ingen att prata med, men jag lyssnar på ljudbok istället. Jag kan göra vad jag vill och ha datorn på hur hög volym jag vill, utan att behöva tänka på hur mycket det kanske stör någon annan. :)

Frukosten är uppäten och jag har tagit en kopp kaffe till, sitter och läser i biologiboken (som är på engelska) just nu läser jag om jordens begynnelse, kan man väl säga. Det handlar om fossiler, urtidsdjur, klimatförändringar och olika ämnen som finns i naturen. Det handlar typ om lite allt möjligt, svårt är det också. Jag läser, och läser och läser men ändå känns det som om jag inte kommer någon vart. Sidorna är stora och texten liten, så det är väl därför det tar sådan tid. Men det som jag förstår är faktiskt väldigt intressant. Önskar bara att det inte tog så lång tid att läsa en sida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0