Vakna med ett ryck

Prick klockan 9 slår jag upp ögonen, men eftersom jag inte börjar fören kvart över ett idag så somnade jag om. En timme senare vaknar jag med ett ryck, jag drömde att ringklockan ringde och min första tanke var att jag hade försovit mig och att det var "S:arna" som stod och väntade på mig. Men jag kollade på klockan och såg att den bara var strax innan 10. Så jag bestämde mig för att ligga kvar, min tanke var att det nog var den där cidern jag drack innan läggdags som nu kom igen och spökade, med hallucinationer..;)
Men medan jag ligger där och skrattar för mig själv ringer det på dörren igen. Jag far upp när jag inser att jag faktiskt inte hade inbillat mig utan att jag faktiskt hade vaknat av att ringklockan hade ljudit.
Jag skuttar fram till dörren med fladdrande nattlinne och håret på sned, öppnar dörren och där står.... Sanne! :D
Hon hade en underbar nyhet att berätta, vårat internet har nu börjat att fungera! Och vi var tvunga att kolla så att det funkade hos mig med, och det gjorde det. :)
Så  nu ska jag betala min del av rautern och så ska jag börja betala månadsavgiften (/3).

Så det kan gå när man vaknar med ett ryck...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0