Du gör mig varm i hjärtat

Det är få människor som gör mig riktigt glad, men de som gör det står mig varmt om hjärtat.

Angela says:
 men jag ska börja sälja kyssar!
 hahahah
 nej ett skämt!
Defeated says:
 hahaha! 
 vad kostar dem? Jag bjuder en tjuga... 
Angela says:
 HAHAHAHA ..
 du får dem gratis ..
 eller tänker du bara ge mig en tjuga?
Defeated says:
 HAHAHAHA! Kan vara bra att veta! 
Nej klart inte du är värd mer än en tjuga....
Angela says:
 hahahahahaha ...
 får man ju hoppas .. jag kysser bra ..
Defeated says:
 Hahaha. Träning ger färdighet
Angela says:
 skojar du?!?!?!
 hahaha
Defeated says:
 hahaha din busunge!
Angela says:
 hahaaahah
 du är ..
 du har kysst en hel krog!
Defeated says:
 HAHAHAHAHA!!!
 Det värsta är väl att jag bor ihop med en av dem nu 
 Och en annan av dem bor i lägenheten ovanför...
 Jag väljer mina grannar med omsorg vettu...
Angela says:
 hahahahaa
 din slampa!
Defeated says:
 Meeeeh!
 Ska du säga...vem var det som uppmuntrade mig till en sommarflört? 
 
 Bara för att du snor vin ifrån gubbar i rollstol....
Angela says:
 hahahaahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0