Fylleån

Idag har vi varit på exution till Fylleån.
Det var väl lite sådär, ingen av oss var riktigt på humör för att håva och fånga insekter. Men det är ju sånt man måste göra för att få godkänt, så då gör vi väl det då.


Jag håller i Sofie medan hon samlar in lite vatten.

Ett litet smile

Så här kul tycker Sofie att det är att håva

Jag med en håv i högsta hugg

Söta Sanne

Sannes stövlar

Min stövel

Ett fynd

Glada upptäckare

Överblommad vass

Söt vit blomma

Snygg lila blomma

Ja det var en liten redovisning över vad jag har gjort idag.
Ikväll ska jag ha en dejt med Sanne i hennes säng. Vi tänkte att eftersom det ändå är där man brukar hamna i slutet på dejten, så skippar vi själva "förspelet" och hoppar direkt i säng. Haha.
Här är vi inte blyga inte...;) Eller är detta kanske höjden av lathet istället?
Vem vet, jag gillar det i alla fall. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0