Morgon 090909

Är fortfarande sjuk, men jag är uppe i alla fall. :)
Gick upp vid halv 10, satte på kaffe och började att läsa biologi med en gång. Min tanke är att ju fortare jag hinner läsa klart detta kapitlet, desto mindre har jag att göra, när vi får fler läxor eller uppgifter...;) Smart va?

Idag är det utflyckt till Tylösand som gäller. Ska ta bussen vid 12, så det blir en del väntande när vi väl är där, eftersom vi inte börjar fören 13:15. Men jag hoppas på fint väder, så att jag kanske kan ha kameran med mig. :)

När jag tittar ut genom fönstret sitter jag och saknar min och min systers sommar som vi hade. Hittade på en massa saker, sålde tidningar på stranden till exempel. Det var så mysigt att sitta bakom henne på moppen och åka ut till stranden. <3


Världens bästa syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0