Natt 090923

Nu sitter jag på balkongen igen, jag är beroende!
Har haft min 3 timmar långa dejt med sanne. Kollat på true blood och 2 avsnitt av Sex and the city. Det börjar bli dags för sängen snart känner jag.
Först måste jag beklaga mig lite. Jag har precis burit upp höet, marsvinsmaten och spånet (alla hästmänniskor lid med mig, tänk er att bära en bal med spån upp för 4 trappor) från förrådet. Eftersom nu har de bestämt att de ska låsa dörrarna där, vill man komma in måste man ringa en vecka innan och man får bara komma in på måndagar, vad fan!!
När jag skulle ta upp höet så klämde jag min tumme när den stora tunga järndörren smällde igen på tummen min. Det svider som in i! Buhu, stackars mig! *snyft*
Nu sitter jag och lyssnar på Lucy Lawless & Reneé O'Connor som sjunger lite snyftmusik och sörjer min tumme.
Det är inte bara serien Xena som jag är beroende av, även låtarna sätter sig i huvudet på mig.
För att spinna vidare på mitt och sannes samtal, innan jag dör ska jag ha sex med Alan Rickman utklädd till Snape med Xena's theme-song i bakgrunden! HAHAHA Sanne fattar vad jag snackar om...;)


On our date


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0