Plugg, plugg, plugg

Alltid detta jobbiga pluggande. Nu har ju skolan kommit igång på riktigt, så fort man tror att man är klar så är det något nytt som dyker upp. Aldrig tid att vila ut ordentligt.
Fast det är iof ganska skönt att kunna hålla sig sysselsatt, men inte hela tiden...:(
Just nu sitter jag och jobbar med det miljömålet som vi fått som ska redovisas den 2 oktober. Jag håller på och skriver fakta om "Ett rikt växt- och djurliv". Har nu definerat begreppet och gått vidare till att skriva vad regeringen anser bör göras för att uppnå detta. Samtidigt som jag sitter på balkongen med Cher sjungandes för mig.

Hanna kanske ska komma i helgen!
Jag hoppas på det bästa, Hanna är min drog och jag har gått utan henne ett tag nu och det börjar kännas!
Det hade varit så skönt med en helg ledig ifrån plugg och bara njuta av hennes sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0