Prince Charming

Jag saknar mina djur väldigt mycket.
Visst jag har marsvinen och Diablo här, vilket jag är väldigt glad över! Men jag saknar hundarna, mössen, gerbilerna och mina "guld" pojkar.

Just nu kollade jag precis på en video som jag gjorde när min yngsta gerbilpojke Prince Charming (som nu är 2 år) bara var 4 veckor gammal. Han var och är en av de tamaste gerbiler jag någonsin haft. Och jag saknar han och hans bror Mitril väldigt mycket. Jag brukar kalla dem för "Bröderna Bus", för de älskar att skutta omkring i soffan och busa.


Kommentarer
Postat av: W

:O ofta du saknar dina djur men inte mig =O!



Så tassskkkiggt =(



I will go cry in a corner now =(

2009-09-18 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0