Puss-kalas

Jag och Louise har en tradition. Att ge varandra en godnatt-puss när det är dags att sova. På senaste tiden har vi börjat öva på godnatt pussarna eftersom jag påpekade att louise läppar var helt stela. Så då mjukade hon dem, men istället var det jag som blev helt stel i ansiktet....haha!
I alla fall, när vi sa godnatt nu precis så påpekade hon att jag smakade chips, eftersom jag precis ätit chips.
Lollos kommentar "Det kommer sluta med att vi har värsta hångel-festen". Mitt svar "Om någon har ätit något gott kommer den andra att suga sig fast, haha"

Meningen med detta inlägg är egentligen ingenting, vill bara skriva upp det så att jag själv ska minnas det. Ni förstår kanske varför varje kväll känns som en lördagkväll i närheten av Louise. <3

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lolloo

Idag är det lördag :D

2009-09-22 @ 13:03:00
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0