Uppe i ottan

God morgon på er allihopa!

Som ni ser är jag uppe i ottan....nästan i alla fall.
Jag måste verkligen lära mig att gå o lägga mig i tid, fast igår var det faktiskt Dexter så då måste man ju vara uppe sent. ;)
Jag och Lollo tog varsitt marsvin i famnen och traskade upp till dem där uppe och la oss på deras golv och kollade. Rikigt mysigt, fast Xena (som jag höll, Lollo hade Eli) började efter halva tiden att bli otålig och gnällig. Så jag gick upp med henne innan det skulle hända en liten "olycka". Marsvinen brukar ju i alla fall varna när de behöver gå på "toaletten", vilket jag verkligen uppskattar!

Anledningen till att jag är uppe nu, är för att vi idag ska till Tylöbäck och ha några aktiviteter för att lära känna de i klassen lite bäätre. Vi börjar halv 9 och slutar runt halv 5. Vi ska ta bussen ut dit 20 i 8, och man får ta sig dit själv. :) Så jag hoppas att vi hittar rätt!
Ikväll ska jag och Lollo ha "riktig" tacos!
Eftersom min pappa skickade med mig köttfärs när jag åkte ifån Åkarp. Jag köpte ju en stekpanna på IKEA, så nu kan vi ju fixa till köttet, till skillnad ifrån innan.

Just nu sitter jag och lyssnar på Hate is the star, dricker kaffe och äter frukost. Solen lyser in genom fönstret...riktigt mysigt! :D

Hörs senare idag!

Kommentarer
Postat av: Lois

Hihi ja det var jättemysigt! Är glad att du tog hit marsvinen ?= ikväll är det Diablos tur! Skynda dig hem, tacosen och jag väntar på dej!

2009-09-01 @ 14:54:12
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0