120 sidor på 3 timmar

Äta middag klockan halv 10 är lite väl sent. Även för mig!
Kom hem ifrån skolan halv 6 idag.
Och då lånade jag Studentens Skrivhandbok av Sanne direkt, eftersom jag glömt att beställa min.
Den har jag sen suttit och läst i i över 3 timmar i sträck. Vi hade ca 120 sidor som skulle läsas till på torsdag, och jag satt banne mig och läste allihop! Nu har jag alltså läst nästan 3/4 av hela boken! :O
Hur duktig är inte jag liksom?
Sen gjorde jag mat och skulle äta, men det slutade med att jag satt och pratade med mamma och nikki i telefon i 45 minuter istället, så maten blev ju kall.
Men nu äntligen har jag fått mat i magen! Mums säger jag bara!

Nu ska jag kolla på Cranford och sen blir det väl till att läsa antingen i biologiboken (1 kapitel) eller i statisktikboken (2 kapitel)...
Är inte så jätte sugen på det om vi säger så...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0