Uppdatering över 1 & 2 september

Dagens lektion var kort men det var sjukt seg!
Fattade typ hälften och har börjat acceptera att jag behöver skaffa glasögon/linser. Men eftersom jag är emot det och inte vill, så får det faktiskt bli linser. Inte för att jag egentligen har något emot glasögon, bara det att jag vet att jag inte har råd att skaffa tillräkligt många så att jag kan byta beroende på vad jag har på mig. Och det är något jag inte riktigt klarar av. Skumt, jag vet!

Igår var dagen betydligt längre.
Vi var i Tylöbäck och hade lite kurs och övningar för att lära känna alla i klassen bättre. Vilket jag uppskattde mycket, då jag nu har lite fler människor som jag känner att jag kan gå fram och prata med. Och det är ju aldrig fel. ;)
Vi gjorde en massa saker, men är det någon som vill höra dem, så får ni fråga...;)

När jag kom hem var jag först hos Sanne & Sofie och gick igen vad vi har i läxa. Sen skuttade jag ner och hade myspys med Lollo, som alltid!
Jag läste typ 3 sidor i statistik boken...sen somnade jag..:P Fast vaknade efter 10 minuter igen, men då var jag inte sugen på att fortsätta. Så jag satt vid datorn och sen på kvällen så ät vi Tacos! Skitgott verkligen! Ibland så kan vi verkligen lyckas! sanne var nere och höll mig sällskap lite, sen fick hon skutta upp till Sofie som var ensam.

Vi kanske ska ut och gå ikväll om vi kommer ihåg det.
Efter maten gick jag och lollo upp till de andra och vi kollade på 2 avsnitt av Sex and the city. Lille sötnosen Diablo fick följa med och det tyckte han var jätteroligt. Louise också verkade det som, eftersom de satt och mös i nästan en timme. Fast han blev lite väl sprallig i slutet och helt plötsligt hörde man Louise skrika till, då var han innanför hennes tröja och klättrade.


Husets minsta älskling, lille Diablo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0