Massa plugg med en flytande hjärna

Efter skolan idag så har min tid nästan enbart gått åt till att plugga, plugga, plugga!
(Och prata med Hanna förstås...;P)
Är sjukt trött nu och ska strax krypa ner i sängen och se till att få sova så att jag kan bli frisk snart!
Jag har suttit och skrivit av Sofies anteckningar ifrån föreläsningen igår, det tog sin lilla tid minsann. När jag äntligen var klar med det så var det bara att ge sig på kap 6 i statistik-boken. Härligt nog så hann jag med det idag + att jag har läst lite biologi med, men har fortfarande mer än ett halvt kapitel kvar...*suck*
Känner att min hjärna är lite trög-flytande idag så det är lite svårt att koncentrera sig.

Imorgon ska vi ut till Tylösand på fältbiologin, jag ber för att det inte ska regna eller blåsa för mycket. Inte för att jag är lat eller gnällig utanför att jag inte vill bli sjukare än vad jag redan är.

Nu gav lollo mig en godnatt puss och gick och la sig, så nu ska jag följa hennes exempel och hoppa ner i sängen och sova ut!

God natt!


Philip, en av mina och Lenas insekter som vi skulle artbestämma på labben igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0